Barnens Dag Göteborg 2018

I år arrangerar vi Barnens dag i hela innerstaden, en hel dag till och för alla barn!🎈

Lördagen den 12 maj rockar JOMOJ Kalasunderhållning på scen, Friskis&Svettis kör barngympa, Superhjältar mot cancer sprider glädje, räddningstjänstens fordon att sitta i och titta på, godisregn, maskotar, ballonger, hoppborgar, pyssel, ansiktsmålning samt mycket, mycket mer!

Alla barn förtjänar livsglädje! Därför samarbetar vi med Insamlingsstiftelsen för Drottning Silvias barn- och ungdomsjukhus och gör en insamling under dagen samt skänker vårt överskott. 

Programpunkterna presenteras allt eftersom och fullständigt program publiceras veckan innan. Följ eventet på Facebook för att hålla dig uppdaterad! 🎈

Önskar man medverka under dagen med en programpunkt kontaktar man programansvarig André Danielsson, 0760-492 489, danielsson.andre@gmail.com.

Evenemanget arrangeras av Innerstaden Göteborg och Avenyn i samarbete med YRGO Event.

Nyheter

Visa alla...
02 Feb

Årets företagare 2017 i Göteborgs innerstad

Under en kick-off i Chalmersska huset tillsammans med hundra företagare Inom Vallgraven delade Innerstaden Göteborg ut Årets Guldkrona till bästa butik, restauratör och tjänsteföretag. 

29 Nov

Samverkan i innerstaden ger lysande resultat

Centrumorganisationen Innerstaden Göteborg projektleder för sjunde året i rad julbelysningen Inom Vallgraven. Julbelysningen som hänger uppe till och med sista veckan i januari är en stor mysfaktor och glädjespridare under den mörkaste tiden på året för såväl boende, besökare och arbetande i innerstaden.

28 Nov

Det snöar i Brunnsparken på torsdag!

Just nu dekoreras Brunnsparken både högt och lågt. Granris, vinterplanteringar och ljusslingor ska lysa upp vintermörkret och göra det trivsamt för alla som rör sig i området. Julstaden smygstartar i Brunnsparken.

Aktiviteter

Visa alla...
26 Apr
09 May

Ge kunden ett bemötande av världsklass, öka er försäljning och förstärk varumärket

Värdet i ett varumärke, i konsumentledet, ligger framförallt i hur många kunder som blir trogna, som man skapar en relation till och som vill komma tillbaka. Trots att det kostar otroligt mycket att få en kund över tröskeln, är det vanligt att servicesystem, personal och andra faktorer istället motverkar kundens vilja att återkomma.